Ο ποιο καλός, ο μαθητής….


Τι εξετάσεις μου λες τώρα…
Ο ήλιος λάμπει,ποιος κάθεται να διαβάσει τώρα… Οπότε, διαβασμένοι ΔΕΝ είμαστε, έχουμε όμως χιούμορ!

Απορία μαθητή της Β΄ Γυμνασίου:

«Κύριε, πριν ψηφιστεί ο νόμος της βαρύτητας τα αντικείμενα έπεφταν;»…

Γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία από Γυμνάσιο της Κορίνθου:

«Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Τρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός.
Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα»…

Γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία από Γυμνάσιο των Θηβών:

«Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ»…

Από Γυμνάσιο της Καβάλας:

«Ο γλάρος είναι αποδημητικό πουλί.
Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και σε λιμάνια»…

Από Γυμνάσιο του Ηρακλείου:

«Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και ου τελειώνει»…

Από Γυμνάσιο της Καρδίτσας:

«Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη»…

Από γραπτό υποψηφίου αστυνομικού:

«Ατρόμητος ο Έλλην Στρατάρχης, κοίταξε κατάματα τον εισβολέα και με τα λίγα περσικά που ήξερε του είπε: Μολών Λαβέ»…

Από Γυμνάσιο της Ερέτριας:

«Τα Χερουβίμ και τα Σεραβίμ ήταν μικρά αγγελάκια που πετούσαν δεξιά-αριστερά στο πλάι των μεγάλων αγγέλων.
Τα χερουβίμ χερούβιζαν (δεξί πέταγμα) και τα Σεραβίμ σερούβιζαν (πέταγμα αριστερό).
Στην ανάγκη υπήρχαν και τα Πτερουβίμ, για πέταγμα κατευθείαν στη μέση»…

Από Γυμνάσιο της Αθήνας:

«Η αρκούδα κοιμάται όλον τον χειμώνα για να αποφύγει την χειμερία νάρκη»…

Σε γυμνάσιο της Αθήνας και στην ερώτηση «Τι γνωρίζετε για τη λέξη κρατήρας;»

«Ο πρατήρας είναι λέξη δυσανόητη, δηλαδή με δυο έννοιες.
Μια όταν είναι σε ηφαίστειο και μια όταν δουλεύει σε πρατήριο.»

Σε εξετάσεις των υποψηφίων για τη Σχολή Αστυνομίας και στην ερώτηση «Τι γνωρίζετε για τον Κουστώ;»

«Ο Κουστώ είναι ένας σύγχρονος Οδυσσέας, αλλά που δεν κατοικούσε στην Ιθάκη, και για το λόγο αυτό οι περιπέτειες του δεν λέγονται Οδύσσειες, αλλά Κουστωδίες.»

Σε γυμνάσιο της Κορίνθου και στην ερώτηση «Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό. Ποια είναι η παθητική φωνή του παραπάνω;»

Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό.
Παθητική φωνή: Ο λαγός με κυνηγάει.

Σε γυμνάσιο της Αθήνας και στην ερώτηση «Ποια είναι τα έξι χαρακτηριστικότερα ζώα του Βόρειου Πόλου»

«Τα 6 χαρακτηριστικότερα ζώα του Βόρειου Πόλου είναι 3 αρκούδες και 3 φώκιες.»

Σε γυμνάσιο της Πάτρας και στην ερώτηση «Τι είναι η επετηρίδα;»

«Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας άμα δεν λουζόμαστε συχνά.»

Σε γυμνάσιο της Αθήνας και στην ερώτηση «Τι είναι τα εσπεριδοειδή;»

«Εσπεριδοειδή : σαν τα πορτοκάλια είναι και τα μαντολίνια, αλλά πιο μικρά και με φλούδα που βγαίνει εύκολα.»

Σε γυμνάσιο της Αθήνας, σε εκφώνηση άσκησης γεωμετρίας.

-Ζ το μέσον της πλευράς ΑΓ
-Τι να ζητήσω????

Μαθητής Α Λυκείου στη Γεωμετρία στις σχετικές θέσεις ευθείας και κύκλου :

-Όταν μία ευθεία δεν έχει κανένα κοινό σημείο με τον κύκλο, τη λέμε εξωτερική.
Όταν έχει μόνο ένα κοινό σημείο με τον κύκλο, τη λέμε εφαπτομένη.
Και όταν τέμνει τον κύκλο σε δύο σημεία πώς τη λέμε ?? » Μπαινοβγαίνουσα!!!»

από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας

«Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας»

από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας:

«Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα.
Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες»

από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου

«Η επανάσταση στις Ινδίες είχε αρχηγό και σύμβολο το Γάντι του Μανχάταν»

μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων

«Πρωτεύουσα της Κεϋλάνης είναι η Λίπτον Τι»

Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Κιλκίς

Το εκτάριον βρίσκεται ακριβώς μεταξύ πενταρίου και επταρίου»

από γραπτό υποψηφίου υπαξιωματικού του Π.Ν., Σούδα 1986. Απάντηση σε ερώτημα για την ελληνική πανίδα και χλωρίδα

Η μαρίς (κοινώς μαρίδα) είναι ένας απολύτως εύγευστος ιχθύς, ο οποίος τρώγεται τελείως (εν τω συνόλω του), κυρίως τηγανητός.
Η μαρίς, όπως και η γαρίς (κοινώς γαρίδα) δεν εξημερούται. Ζει δε πάντοτε και αύτη εις αγέλας και εις αγρίαν κατάστασιν, πλην όμως δεν είναι ουδόλως επικίνδυνος κατά την θήρευσιν -όπως π.χ. η φάλαινα- και ούτω δια την θήραν της δεν παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως μαριδοθηρευτικών, όπως παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως φαλαινοθηρευτικών δια την θήραν της φαλαίνης.

Οι μαρίδες ζουν εν γένει μίαν περιορισμένην, ήσυχον και χωρίς μεγάλας απαιτήσεις και συγκινήσεις ζωήν, τρεφόμεναι αποκλειστικώς με μικροοργανισμούς, είναι δε παντελώς άκακοι, εφ’όσον δεν έτυχε μέχρι σήμερον να αναφερθεί ουδεμία περίπτωσις επιθέσεως ακόμη και εξαγριωμένης μαρίδος εναντίον ανθρώπου»

Από γραφτό εξετάσεων στα Θρησκευτικά, Λύκειο Λασιθίου, 1985

»Δύο μεγάλα κόμματα που κυριαρχούσαν στην πολιτική ζωή του Ισραήλ ήταν τα Σόδομα και τα Γόμορα.
Οι Σοδομιστές ήταν υπέρ της κοινωνικής ισότητας ενώ οι Γομαριστές ήταν εγωιστές και συντηρητικοί»

Από γράμμα φοιτητή στην οικογένειά του στην επαρχία, Γρεβενά, 1971

»Λυπούμαι που τόσον καιρό δεν σας έγραψα. Είχα τοποθετήσει το γραφείο σε τελείως λάθος στάση και δεν έφτανα στην επιφάνειά του να γράψω δυο λόγια. Τώρα όλα εντάξει»

Από γραφτό στη Φυσική, Γυμνάσιο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, 1983

«Η κυριότερη αιτία της εξατμίσεως του νερού είναι η φωτιά κάτω απ’ το κατσαρολάκι»

Από εργασία για τα Μαθηματικά, Λύκειο Τρίπολης, 1991

«Τρεις κύκλοι εφαπτόμενοι ο ένας με τον άλλον δημιουργούν τρίκυκλον»

Από γραπτό στην Ιστορία, Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, 1988

«Για να καταπολεμήσει την βραδυγλωσσίαν του ο Δημοσθένης μπούκωνε το στόμα του με χαλίκια κι έτσι όταν μιλούσε κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγε. Με τον καιρό τον συνήθισαν όλοι έτσι μπουκωμένο και δεν του έδινε κανείς σημασία.
Πέθανε τρελός στα Κύθηρα με το στόμα μπουκωμένο.»

Από γραπτό στην Ελληνική Ιστορία, Γυμνάσιο Περάματος Πειραιά, 1994

«Μόλις ο Αρχιμήδης ανακάλυψε την εκτίναξη του νερού, τρόμαξε τόσο πολύ, που τα ανέθεσε όλα στην πολιτική ηγεσία, ώστε να μην έχει καμία ευθύνη.»

Από γραπτό στη Μυθολογία, Γυμνάσιο Πάτρας, 1974

«Χρόνια μετά περνώντας από το μέρος που είχε καθαρίσει την κόπρο του Αιγίου, ο Ηρακλής έμεινε κατάπληκτος.
Όλα πεντακάθαρα, λες και ήταν χθες. Έφυγε κατευχαριστημένος.»

Από γραπτό στα Θρησκευτικά, Γυμνάσιο Ολυμπίας, 1991

«Η Εντολή που λέει Αγάπα τον Πλησίον σου είναι μια από τις σπουδαιότερες.
Αλλά, όπως και όλα τα σημαντικά πράγματα, θέλει πολλή επεξήγηση για ν’ αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.»

Από εξετάσεις Θρησκευτικών, Λύκειο Μαρκοπούλου Αττικής, 1992

«Τραγικό τέλος είχε ο Λούθηρος. Ετέθη εκτός εκκλησίας με ισχυρό κτύπημα της Παπικής Βούλας στο κεφάλι.»

Από γραπτό στην Ανάλυση της Βίβλου, Γυμνάσιο Μπέτφορντ, Αγγλία, 1981

«Όταν κατέβηκε ο Μωυσής από το βουνό κουβαλώντας για τρίτη φορά τις 10 Εντολές, τους μάζεψε όλους και τους είπε ότι ο Θεός ήταν ανένδοτος.
Τελικά, είπε, τα κατάφερε να πάρει το ο-κέι για να τρώνε βούτυρο με μέλι τις Παρασκευές αλλά η μοιχεία παραμένει.»

Από γραπτό μαθητή στη Νεώτερη Ιστορία, Δημοτικό σχολείο Λουγκάνο, Βόρεια Ιταλία, 1993

«Στην εποχή του Στάλιν, μας είπε ο πατέρας μου, τα ταξίδια στη Ρωσία απαγορευόντουσαν.
Αν κάποιος Ρώσος ζητούσε διαβατήριο, ο Στάλιν δεν του το ‘δινε.
Αν επέμενε, τότε ο Στάλιν το ‘δινε αλλά μόνο για τη Σιβηρία και συνήθως με εικοσιπενταετή διάρκεια. Σε περιπτώσεις, και εφ’ όρου ζωής.»

Από γραπτό στην Ψυχολογία, Λύκειο Μυκόνου, 1991

«Ο εκνευρισμός πρέπει να αντιμετωπίζεται ήρεμα γιατί μπορεί να σου τσακίσει τα νεύρα.»

Από μαθητική έκθεση

‘Παρθένο δάσος είναι το δάσος όπου το χέρι του ανθρώπου δεν πάτησε ποτέ πόδι»

Από μαθητική έκθεση

»Το στήθος είναι ένα εξάρτημα που το φοράνε μόνο οι ωραίες γυναίκες»

Από μαθητική έκθεση

»Ανεμογκάστρι λέμε, συνήθως, για γυναίκα που νομίζει έγκυος, αλλά που δεν είναι.
Ένοχος συνήθως ο γκαστρίμυθος που την παρέσυρε σε ακολασίες ακατονόμαστες και αυτός είναι ύποπτος τύπος, με μισόκλειστα μάτια και στραβοπατημένα παπούτσια, που δίνει και το κακό παράδειγμα στους νέους και που, μάλλον, και ΚΟΥΚΟΥΕΣ είναι»

Από μαθητική έκθεση

Ισημερινός: είναι αυτό που λέμε σήμερα
Μεσημβρινός: είναι το μεσημέρι της κάθε μέρας

Καλή μας μέρα!!!

What's Your Reaction?

Έκλαψα! Έκλαψα!
0
Έκλαψα!
Cute Cute
0
Cute
Damn Damn
0
Damn
Dislike Dislike
0
Dislike
Μου Αρέσει! Μου Αρέσει!
1
Μου Αρέσει!
Πολύ Αστείο! Πολύ Αστείο!
1
Πολύ Αστείο!
Το Αγάπησα! Το Αγάπησα!
0
Το Αγάπησα!
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Comments 0

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ο ποιο καλός, ο μαθητής….

σύνδεση

Become a part of our community!

επαναφορά κωδικού

Back to
σύνδεση
error: Sorry, this action is NOT allowed!
Τι είδους άρθρο θέλεις να δημιουργήσεις;
Κουίζ Προσωπικότητας
Δώσε μια σειρά ερωτήσεων για να βγάζεις ανάλογα με τις απαντήσεις στο τέλος ένα συμπέρασμα για το χαρακτήρα του συμμετέχοντα!
Κουίζ Γνώσεων
Δώσε μια σειρά ερωτήσεων για να δεις πόσα ξέρει (ή ΔΕΝ ξέρει!!) ο συμμετέχοντας
Δημοσκόπηση
Βάλε το κοινό να ψηφίσει, να αποφασίσει για το θέμα που θες!
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
Άρθρο Λίστας
Φτιάξε ένα άρθρο λίστας με ένα συγκεκριμένο θέμα (πχ τα 10 τιο άτυχα αυτογκόλ, οι 5 παραλίες στη Ρόδο που πρέπει να επισκεφθείς κτλ)
Ανοιχτό Άρθρο Λίστας
Ανοιχτό Άρθρο Λίστας
Ranked List
Ranked List
Meme (Εικόνα με ενσωματωμένο κείμενο)
Upload your own images to make custom memes
Βίντεο
Ενσωμάτωσε αρχεία από το Youtube, το Vimeo ή το Vine
Audio
Ενσωμάτωσε αρχεία από το Soundcloud ή το Mixcloud
Χρήση Εικόνας
Στατική εικόνα ή Εικόνα GIF
Κινούμενη Εικόνα (Gif)
Μορφή εικόνας GIF