Τι εξετάσεις μου λες τώρα…
Ο ήλιος λάμπει,ποιος κάθεται να διαβάσει τώρα… Οπότε, διαβασμένοι ΔΕΝ είμαστε, έχουμε όμως χιούμορ!
Απορία μαθητή της Β΄ Γυμνασίου:
Γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία από Γυμνάσιο της Κορίνθου:
Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα”…
Γραπτό μαθητή σε εξετάσεις για την Ιστορία από Γυμνάσιο των Θηβών:
Από Γυμνάσιο της Καβάλας:
Το καλοκαίρι πάει στην παραλία, το χειμώνα στις ακτές. Ενδιαμέσως στους σκουπιδότοπους και σε λιμάνια”…
Από Γυμνάσιο του Ηρακλείου:
Από Γυμνάσιο της Καρδίτσας:
Από γραπτό υποψηφίου αστυνομικού:
Από Γυμνάσιο της Ερέτριας:
Τα χερουβίμ χερούβιζαν (δεξί πέταγμα) και τα Σεραβίμ σερούβιζαν (πέταγμα αριστερό).
Στην ανάγκη υπήρχαν και τα Πτερουβίμ, για πέταγμα κατευθείαν στη μέση”…
Από Γυμνάσιο της Αθήνας:
Σε γυμνάσιο της Αθήνας και στην ερώτηση “Τι γνωρίζετε για τη λέξη κρατήρας;”
Μια όταν είναι σε ηφαίστειο και μια όταν δουλεύει σε πρατήριο.”
Σε εξετάσεις των υποψηφίων για τη Σχολή Αστυνομίας και στην ερώτηση “Τι γνωρίζετε για τον Κουστώ;”
Σε γυμνάσιο της Κορίνθου και στην ερώτηση “Ενεργητική φωνή: Κυνηγάω τον λαγό. Ποια είναι η παθητική φωνή του παραπάνω;”
Παθητική φωνή: Ο λαγός με κυνηγάει.
Σε γυμνάσιο της Αθήνας και στην ερώτηση “Ποια είναι τα έξι χαρακτηριστικότερα ζώα του Βόρειου Πόλου”
Σε γυμνάσιο της Πάτρας και στην ερώτηση “Τι είναι η επετηρίδα;”
Σε γυμνάσιο της Αθήνας και στην ερώτηση “Τι είναι τα εσπεριδοειδή;”
Σε γυμνάσιο της Αθήνας, σε εκφώνηση άσκησης γεωμετρίας.
-Τι να ζητήσω????
Μαθητής Α Λυκείου στη Γεωμετρία στις σχετικές θέσεις ευθείας και κύκλου :
Όταν έχει μόνο ένα κοινό σημείο με τον κύκλο, τη λέμε εφαπτομένη.
Και όταν τέμνει τον κύκλο σε δύο σημεία πώς τη λέμε ?? ” Μπαινοβγαίνουσα!!!”
από Έκθεση για τη Ρωσία μαθητή του Γυμνασίου Καρδίτσας
από την Έκθεση ιδεών υποψηφίου στη Σχολή Αστυνομίας:
Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες”
από Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Ζωγράφου
μάθημα Γεωγραφίας, Λύκειο Χανίων
Έκθεση μαθητή του Γυμνασίου Κιλκίς
από γραπτό υποψηφίου υπαξιωματικού του Π.Ν., Σούδα 1986. Απάντηση σε ερώτημα για την ελληνική πανίδα και χλωρίδα
Η μαρίς, όπως και η γαρίς (κοινώς γαρίδα) δεν εξημερούται. Ζει δε πάντοτε και αύτη εις αγέλας και εις αγρίαν κατάστασιν, πλην όμως δεν είναι ουδόλως επικίνδυνος κατά την θήρευσιν -όπως π.χ. η φάλαινα- και ούτω δια την θήραν της δεν παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως μαριδοθηρευτικών, όπως παρίσταται ανάγκη χρησιμοποιήσεως φαλαινοθηρευτικών δια την θήραν της φαλαίνης.
Οι μαρίδες ζουν εν γένει μίαν περιορισμένην, ήσυχον και χωρίς μεγάλας απαιτήσεις και συγκινήσεις ζωήν, τρεφόμεναι αποκλειστικώς με μικροοργανισμούς, είναι δε παντελώς άκακοι, εφ’όσον δεν έτυχε μέχρι σήμερον να αναφερθεί ουδεμία περίπτωσις επιθέσεως ακόμη και εξαγριωμένης μαρίδος εναντίον ανθρώπου”
Από γραφτό εξετάσεων στα Θρησκευτικά, Λύκειο Λασιθίου, 1985
Οι Σοδομιστές ήταν υπέρ της κοινωνικής ισότητας ενώ οι Γομαριστές ήταν εγωιστές και συντηρητικοί”
Από γράμμα φοιτητή στην οικογένειά του στην επαρχία, Γρεβενά, 1971
Από γραφτό στη Φυσική, Γυμνάσιο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, 1983
Από εργασία για τα Μαθηματικά, Λύκειο Τρίπολης, 1991
Από γραπτό στην Ιστορία, Γυμνάσιο Νέου Φαλήρου, 1988
Πέθανε τρελός στα Κύθηρα με το στόμα μπουκωμένο.”
Από γραπτό στην Ελληνική Ιστορία, Γυμνάσιο Περάματος Πειραιά, 1994
Από γραπτό στη Μυθολογία, Γυμνάσιο Πάτρας, 1974
Όλα πεντακάθαρα, λες και ήταν χθες. Έφυγε κατευχαριστημένος.”
Από γραπτό στα Θρησκευτικά, Γυμνάσιο Ολυμπίας, 1991
Αλλά, όπως και όλα τα σημαντικά πράγματα, θέλει πολλή επεξήγηση για ν’ αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις.”
Από εξετάσεις Θρησκευτικών, Λύκειο Μαρκοπούλου Αττικής, 1992
Από γραπτό στην Ανάλυση της Βίβλου, Γυμνάσιο Μπέτφορντ, Αγγλία, 1981
Τελικά, είπε, τα κατάφερε να πάρει το ο-κέι για να τρώνε βούτυρο με μέλι τις Παρασκευές αλλά η μοιχεία παραμένει.”
Από γραπτό μαθητή στη Νεώτερη Ιστορία, Δημοτικό σχολείο Λουγκάνο, Βόρεια Ιταλία, 1993
Αν κάποιος Ρώσος ζητούσε διαβατήριο, ο Στάλιν δεν του το ‘δινε.
Αν επέμενε, τότε ο Στάλιν το ‘δινε αλλά μόνο για τη Σιβηρία και συνήθως με εικοσιπενταετή διάρκεια. Σε περιπτώσεις, και εφ’ όρου ζωής.”
Από γραπτό στην Ψυχολογία, Λύκειο Μυκόνου, 1991
Από μαθητική έκθεση
Από μαθητική έκθεση
Από μαθητική έκθεση
Ένοχος συνήθως ο γκαστρίμυθος που την παρέσυρε σε ακολασίες ακατονόμαστες και αυτός είναι ύποπτος τύπος, με μισόκλειστα μάτια και στραβοπατημένα παπούτσια, που δίνει και το κακό παράδειγμα στους νέους και που, μάλλον, και ΚΟΥΚΟΥΕΣ είναι”
Από μαθητική έκθεση
Μεσημβρινός: είναι το μεσημέρι της κάθε μέρας